رویه های بازگرداندن کالا

فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" جهت رضایت مندی مشتریان، برای محصولاتی خود گارانتی های ذیل را دارد:
 

گارانتی اصالت

در صورت وجود مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالای دریافتی با اطلاعات وب سایت، خریدار می بایست حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد "خدمات پس از فروش" اطلاع رسانی نموده و با هماهنگی این واحد اقدام به مرجوع نمودن کالا نماید.
ضمناً اگر مغایرت، بدون بازکردن بسته بندی اورجینال کالا قابل مشاهده باشد مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از پلمپ خارج نشده باشد.

 
 
 

گارانتی سلامت فیزیکی

کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مشتریان برسد (مانند کیف و کاور، محافظ صفحه، پایه نگهدارنده) دارای گارانتی سلامت فیزیکی بوده و در صورت نقص فیزیکی در هنگام دریافت، خریدار می بایست حداکثر طی 24 ساعت موضوع را به واحد "خدمات پس از فروش" فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" اطلاع رسانی نموده و با هماهنگی این واحد کالای معیوب را بهمراه فاکتور مرجوع نماید. فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" پس از دریافت کالای معیوب، کالای سالمی را مجدداً ارسال مینماید.

 
 

گارانتی 7 روز ضمانت تعویض

محصولاتی که باید از نظر فنی سالم ارائه شوند (مانند لوازم ذخیره سازی اطلاعات، باتری و پاور بانک، کابل و شارژر، هندزفری و اسپیکر) در صورت اشکال و یا ایراد فنی بایستی حداکثر طی 7 روز موضوع به اطلاع واحد "خدمات پس از فروش" رسانده شود و با هماهنگی این واحد کالا مرجوع و تعویض گردد.

نکات مهم در ارائه خدمات گارانتی:

  • نکته اول:

    در مشخصات کالای های ارائه شده در سایت نوع گارانتی تعیین شده است و صرفاً ملاک عمل برای استفاده از گارانتی کالا همان گارانتی درج شده در سایت و فاکتور خواهد بود.
  • نکته دوم:

    برای عودت کالا، باید کالا و اقلام همراه در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی و به همراه فاکتور و بدون پارگی، مخدوش کردن و درج نوشته در جعبه یا کارتن اصلی کالا برای فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" ارسال گردد.
  • نکته سوم:

    پس از اینکه کارشناسان واحد "خدمات پس از فروش"، ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری را تأیید کردند، هزینه های عودت و ارسال مجدد بعهده فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" می باشد. بدین منظور لازم است در صورت ارسال کالا با پست، رسید پستی را همراه کالا ارسال کنید و حتماً یک کپی از آن را نزد خود نگهدارید. در ضمن واریز هزینه در صورتی امکانپذیر است که رسید پستی با مهر شرکت پست باشد.
  • نکته چهارم:

    پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان واحد "خدمات پس از فروش"، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می شود که هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" در واحد "خدمات پس از فروش" باقی می ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه اینترنتی "کالای همراه" در قبال کالا و زیان های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • نکته پنجم:

    در صورت پذیرش گارانتی توسط واحد "خدمات پس از فروش" ، کالای تعویضی در اسرع وقت ارسال می گردد. ضمناً اگر به هر علتی امکان تعویض کالا مرجوعی وجود نداشته باشد، سفارش مشتری لغو و وجه به حساب اعلامی ایشان واریز خواهد شد.
بالا
ما برای کارکرد بهتر فروشگاه از کوکی ها استفاده می کنیم. برای سرعت بارگزاری بیشتر محتوا از کوکی ها استفاده مداوم خواهد شد جزییات بیشتر…